ZAPYTANIE OFERTOWE na dostawę paliw płynnych dla Gminy Czaplinek na rok 2021
- Przedmiot zamówienia
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw płynnych do pojazdów i sprzętu pożarniczego oraz urządzeń i sprzętu służącego do obsługi infrastruktury gminnej, będących własnością Gminy Czaplinek lub Ochotniczej Straży Pożarnej, wymienionych w Załączniku nr 1 do niniejszego zapytania (Wykaz pojazdów i osób upoważnionych do odbioru przedmiotu zamówienia), w okresie od 1 lutego 2021 r. do 31 stycznia 2022 r.
- W okresie realizacji umowy Zamawiający przewiduje zakupienie paliw w ilości szacunkowej:
- olej napędowy ON na potrzeby ochrony przeciw-pożarowej - 6000 l,
- benzyna bezołowiowa E95 Pb na potrzeby ochrony przeciw-pożarowej - 2500 l,
- benzyna bezołowiowa E95 Pb na potrzeby infrastruktury komunalnej - 1500 l.
Ilość przewidywanych ilości materiałów płynnych może ulec zmianie bez podania przyczyn. Dostawa paliw realizowana będzie sukcesywnie w miarę pojawiających się potrzeb Zamawiającego.
- Dostawca zapewni dostępność paliw w systemie całodobowym.
- Dostawca zapewni bezgotówkową sprzedaż paliw.
- Zamawiający nie przewiduje magazynowania paliw we własnych zbiornikach.
- Zamawiający nie przewiduje przedpłat oraz zaliczek na rzecz zakupywanych paliw.
- Dostawca będzie prowadził rejestr wydanych paliw, według wzoru dostarczonego przez Zamawiającego, który będzie stanowił załącznik do wystawianej przez Dostawcę faktury VAT.
- Rozliczenie przedmiotu zamówienia następować będzie w okresach miesięcznych do ostatniego dnia każdego miesiąca.
- Termin płatności – do 30 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT wraz z rejestrem wydanych paliw.
- Stacja paliw musi być zlokalizowana w odległości nie większej niż 5 km od siedziby Zamawiającego.
- W przypadku prowadzenia długotrwałych akcji ratowniczo-gaśniczych Dostawca zapewni zaopatrzenie w paliwa na miejsce zdarzenia.
- Oferowane paliwo musi spełniać wymagania określone w Polskich Normach dla paliw płynnych.
- Dostawca poniesie wszelkie koszty związane z usunięciem ewentualnych szkód w pojazdach i sprzęcie, wynikłe z dostarczenia paliw nie spełniających norm dla paliw płynnych.
- Tryb udzielenia zamówienia
Zamówienie o szacunkowej wartości nieprzekraczającej 130.000 złotych netto – wyłączenie ze stosowania Ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019, poz. 2019 ze zm.).
- Warunki udziału w postępowaniu:
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Dostawcy, którzy akceptują treść zapytania bez zastrzeżeń. Złożenie oferty jest uważane za akceptację treści zapytania oraz treści projektu umowy.
- Termin związania ofertą: 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.
- Kryterium oceny ofert i zasady dokonywania oceny ofert:
- Zamawiający dokona oceny tylko tych ofert, które wpłyną do upływu terminu składania ofert i będą spełniały wymagania formalne.
- Każdy Dostawca może złożyć tylko jedną ofertę, w której może być zaproponowana tylko jedna cena.
- Oferty, które nie będą spełniały wymagań formalnych zostaną odrzucone i nie będą podlegały ocenie.
- Oferty nie opatrzone podpisami osób uprawnionych/umocowanych do reprezentacji Dostawcy zostaną odrzucone i nie będą podlegały ocenie.
- W przypadku złożenia przez dwóch lub więcej Dostawców ofert, które uzyskają jednakową najwyższą ilość punktów Zamawiający wezwie tych Dostawców do złożenia w określonym terminie ofert dodatkowych. Dostawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaproponować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
- Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od wyboru oferty. Zamawiający niezwłocznie powiadomi Dostawców o tym fakcie.
- Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie następującym kryterium i jego wagą:
I kryterium: cena oferty brutto - waga 100 %
oferta o najniższej cenie otrzyma 100 pkt., pozostałe oferty oceniane będą według następującego wzoru:
X – oferta z najniższą ceną, Y – oferta badana, ilość punktów, które otrzyma oferta badana obliczana będzie wg wzoru X/Y x 100.
Ilości punktów uzyskanych za cenę pomnożone zostaną przez wagę kryterium.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów.
- Sposób przygotowania i złożenia oferty:
- Oferta musi obejmować całość zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych. Cena oferty musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. Oferta Dostawcy winna zawierać cenę brutto. Cenę podaną w ofercie należy określić z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
- Ofertę należy przygotować na formularzu ofertowym według załączonego wzoru w Załączniku nr 2 – Formularz Oferty.
- Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentacji pod rygorem odrzucenia oferty.
- Do oferty należy załączyć odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.
- Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
- Ofertę należy złożyć do dnia 28.01.2021 r. do godz. 13:00:
- osobiście lub drogą pocztową do Biura Obsługi Interesanta (pokój nr 3) w Urzędzie Miejskim w Czaplinku, ul. Rynek 6, 78-550 Czaplinek, z dopiskiem: „Oferta na dostawę paliw płynnych dla Gminy Czaplinek na rok 2021
nie otwierać przed 28.01.2021 r. godz. 13:20”.
- Otwarcie ofert nastąpi w dniu 28.01.2021 r. o godz. 13:20 w pokoju nr 5 w Urzędzie Miejskim w Czaplinku.
- Wybór dostawcy, ogłoszenie wyniku postępowania i podpisanie umowy:
- Wybór Dostawcy nastąpi do 3 dni od dnia zamknięcia postępowania ofertowego, a podpisanie umowy do 7 dni od dnia rozstrzygnięcia postępowania.
- Wynik postępowania zostanie opublikowany na stronie internetowej www.czaplinek.pl.
- Inne istotne warunki zamówienia:
Istotne warunki zamówienia zawiera projekt umowy, który stanowi Załącznik nr 3do niniejszego zapytania ofertowego.
- Osoba do kontaktu.
Adam Czernikiewicz – tel. (0-94) 37 26 249 lub 665 777 708,
e-mail: ppoz@czaplinek.pl .
Załączniki (3) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Podmiot udostępniający: | Referat Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska |
Źródło informacji: | Adam Czernikiewicz |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Zbigniew Krasoń |
Data wprowadzenia: | 2021-01-20 14:16:40 |
Opublikował: | Zbigniew Krasoń |
Data publikacji: | 2021-01-20 14:49:57 |
Ostatnia zmiana: | 2021-01-20 14:50:04 |
Ilość wyświetleń: | 338 |