Wymianę stolarki okiennej z drewnianej na PCV w budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Machlinach
Czaplinek, dnia 7.08 .2017 r.
Nr sprawy GKO. 5411.4.2017
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
Gmina Czaplinek zaprasza do złożenia ofert na
Wymianę stolarki okiennej z drewnianej na PCV w budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Machlinach, wg. poniższego zestawienia:
- 181 x 115 - 16 szt. (rozwierno- uchylne),
- 108 x 88 - 4szt. (uchylne),
- 108 x 86 - 7szt.( uchylne),
- 144 x 95 – 3 szt. ( uchylne).
- Szczegółowy przedmiot zamówienia określa przedmiar robót z częścią opisową, który Zamawiający dołącza do niniejszego zaproszenia.
- Przedstawiony przedmiar robót jest materiałem podstawowym i obejmuje pełen zakres robót w ramach przedmiotowego zamówienia publicznego. Wykonawca nie może żądać zapłaty dodatkowego wynagrodzenia, jeżeli na etapie realizacji okaże się, iż nie uwzględnił on elementów opisanych w przedmiarze robót oraz w jego części opisowej.
- Podana cena oferty musi obejmować wszystkie koszty z uwzględnieniem podatku od towarów i usług VAT. Ceny należy podać w złotych polskich w postaci cyfrowej i słownej, dla zasadniczych zadań wynikających z przedmiaru.
Cena ofertowa musi wynikać ze skalkulowanego przedmiotu robót w nie zmienionym układzie (treści), który należy załączyć, wypełniony do składanej oferty. Tak wyliczona cena stanowiła będzie podstawę do oceny kryterium. Informacja taka odnośnie zastosowanych korekt zostanie przekazana Wykonawcom uczestniczącym w niniejszym zamówieniu publicznych w dokonanym rozstrzygnięciu o wyborze oferty najkorzystniejszej. - Zamawiający uznaje, że każdy Wykonawca przeanalizuje zakres robót do wykonania wynikający z przedmiaru robót remontowych, z wizji terenowej i własnego doświadczenia i ewentualne ustalone przez niego prace dodatkowe, nie ujęte w przedmiarach bądź kosztorysach ślepych, uwzględni w proponowanej przez siebie cenie umownej.
- Wykonawca uwzględni w cenie umownej netto i brutto inne nakłady wynikające z przedmiotu zamówienia wpływające na wartość robót, a w szczególności:
- zakupu oraz montażu znaków, instrukcji i podręcznego sprzętu ppoż. i bhp.,
- odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy,
- zapewnienia dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy,
- prowadzenia robót zgodnie z przepisami bhp i ppoż.
- utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci,
- umożliwienia wstępu na teren budowy pracownikom organów nadzoru budowlanego i jednostek sprawujących funkcje kontrolne oraz upoważnionym przedstawicielom Zamawiającego,
- uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazania go Zamawiającemu w terminie 14 dni od daty ostatecznego odbioru,
- ubezpieczenia budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi (np. pożar, opady deszczu) oraz od odpowiedzialności cywilnej, na cały czas jej trwania,
- zabezpieczenie obiektu przed zalaniem wodami opadowymi,
- poniesienie wszelkich kosztów związanych z usunięciem ewentualnych szkód.
- Zakładany termin wykonania robót - do 31.10.2017 r.
- Do oferty należy załączyć:
- oświadczenie potwierdzające zdolność do realizacji przedmiotowej usługi w oparciu o niniejsze warunki ofertowe, jak również wynikające z zapisów art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert).
- wykaz min. jednego zrealizowanego przez Wykonawcę zadania tożsamego z charakterem zadania będącego przedmiotem niniejszego zaproszenia.
- Ofertę należy złożyć w:
Urzędzie Miasta i Gminy w Czaplinku, pokój nr 3 (Biuro Obsługi Interesanta)
ul. Rynek 6, 78-550 Czaplinek
w terminie do 21.08.2017 r., godz. 1100.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 21.08.2017 r. o godz. 1120
Osobą upoważnioną do kontaktu w przedmiocie niniejszego zaproszenia jest p. Adam Czernikiewicz, tel. 94 37 26 249.
Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Podmiot udostępniający: | Referat Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska |
Źródło informacji: | Adam Czernikiewicz |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Zbigniew Krasoń |
Data wprowadzenia: | 2017-08-09 11:46:32 |
Opublikował: | Zbigniew Krasoń |
Data publikacji: | 2017-08-09 13:09:42 |
Ostatnia zmiana: | 2017-08-09 13:09:45 |
Ilość wyświetleń: | 774 |