Czaplinek, dnia 23 czerwca 2014  r.

 

GKO.6220.9.2014

 

OBWIESZCZENIE

o wydaniu decyzji

 

Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2013 r., poz. 1235 ze zm.) w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2013 r., poz. 267 ze zm.)

 

zawiadamiam, że w dniu 23 czerwca 2014 r. Burmistrz Czaplinka wydał decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach dla planowanego przedsięwzięcia polegającego na budowie stacji paliw płynnych oraz myjni wraz z niezbędną towarzyszącą infrastrukturą techniczną na terenie części działki nr 7/21 oraz nr 12 obręb 0143 Łazice, m. Piekary, gm. Czaplinek.

W związku z tym strony postępowania mogą zapoznać się z treścią decyzji, która dostępna jest w Urzędzie Miejskim w Czaplinku, ul. Rynek 6, pok. nr 4 w godz. od 7.00 do 14.00 oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Czaplinku i wnieść odwołanie od ww. decyzji do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Koszalinie za pośrednictwem Burmistrza Czaplinka w terminie 14 dni od dokonania się obwieszczenia. Obwieszczenie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia.

Niniejsze obwieszczenie umieszcza się na okres 28 dni na tablicach ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Czaplinku, sołectwa Łazice i na przystanku autobusowym w m. Piekary w pobliżu planowanej inwestycji oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Czaplinku.

 

 

                         Z up. Burmistrza Czaplinka

                         Mieczysław Smyk

                         Kierownik Referatu Gospodarki Komunalnej

                         i Ochrony Środowiska