Zameldowanie na pobyt stały
Wymagane dokumenty:
- dokument stwierdzający tożsamość
- książeczka wojskowa
- wypełniony wniosek zgłoszenia pobytu stałego
- dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu, w którym ma nastąpić zameldowanie na pobyt stały (akt notarialny, umowa najmu, decyzja o przydziale osobnej kwatery stałej) wskazujący osobę uprawnioną do potwierdzenia pobytu osoby dokonującej zameldowania.
Opłaty:
Czynności związane z zameldowaniem nie podlegają opłatom.
Miejsce złożenia dokumentów:
Referat Spraw Obywatelskich - Urządu Miejskiego w Czaplinku – pok. Nr 1, tel. 372 62 45
Termin i sposób załatwiania sprawy:
Załatwianie sprawy meldunkowej w formie zameldowania na pobyt stały następuje bezzwłocznie po okazaniu wszystkich wymaganych dokumentów oraz poprawnym wypełnieniu formularza meldunkowego.
Uwagi:
- W przypadku zameldowania na pobyt stały osoby, której poprzednie miejsce pobytu stałego mieściło się poza obszarem działania Urzędu ( teren gminy Czaplinek), podczas dokonywania czynności zameldowania należy bezwzględnie okazać poświadczenie wymeldowania z poprzedniego miejsca pobytu stałego (w tym samym czasie można posiadać tylko jedno miejsce pobytu stałego)
- Podczas zameldowania wymagana jest obecność osoby posiadającej tytuł prawny do lokalu (wynajmującego, najemcy posiadacza spółdzielczego prawa do lokalu), w którym ma nastąpić zameldowanie
Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (Dz.U. z 2006 r. Nr 139 poz. 993 z późń. zm.)
- dokument stwierdzający tożsamość
- książeczka wojskowa
- wypełniony wniosek zgłoszenia pobytu stałego
- dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu, w którym ma nastąpić zameldowanie na pobyt stały (akt notarialny, umowa najmu, decyzja o przydziale osobnej kwatery stałej) wskazujący osobę uprawnioną do potwierdzenia pobytu osoby dokonującej zameldowania.
Opłaty:
Czynności związane z zameldowaniem nie podlegają opłatom.
Miejsce złożenia dokumentów:
Referat Spraw Obywatelskich - Urządu Miejskiego w Czaplinku – pok. Nr 1, tel. 372 62 45
Termin i sposób załatwiania sprawy:
Załatwianie sprawy meldunkowej w formie zameldowania na pobyt stały następuje bezzwłocznie po okazaniu wszystkich wymaganych dokumentów oraz poprawnym wypełnieniu formularza meldunkowego.
Uwagi:
- W przypadku zameldowania na pobyt stały osoby, której poprzednie miejsce pobytu stałego mieściło się poza obszarem działania Urzędu ( teren gminy Czaplinek), podczas dokonywania czynności zameldowania należy bezwzględnie okazać poświadczenie wymeldowania z poprzedniego miejsca pobytu stałego (w tym samym czasie można posiadać tylko jedno miejsce pobytu stałego)
- Podczas zameldowania wymagana jest obecność osoby posiadającej tytuł prawny do lokalu (wynajmującego, najemcy posiadacza spółdzielczego prawa do lokalu), w którym ma nastąpić zameldowanie
Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (Dz.U. z 2006 r. Nr 139 poz. 993 z późń. zm.)
Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Wiesława Odważna |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Zbigniew Krasoń |
Data wprowadzenia: | 2005-08-24 13:26:18 |
Opublikował: | Zbigniew Krasoń |
Data publikacji: | 2005-08-24 13:30:18 |
Ostatnia zmiana: | 2010-09-29 12:31:19 |
Ilość wyświetleń: | 2960 |