Czaplinek, dnia 107.08.2017 r.

Nr sprawy  GKO. 5411.2.2017    

 ZAPROSZENIE   DO  SKŁADANIA  OFERT

Gmina Czaplinek zaprasza do złożenia ofert na:

 

Wykonanie  remontu elewacji  budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Kluczewie

 

  1. Podana cena oferty musi obejmować wszystkie koszty z uwzględnieniem podatku od towarów i usług VAT. Cenę należy podać w złotych polskich w postaci cyfrowej i słownej, dla zasadniczych zadań wynikających z przedmiaru  robót remontowych.
    Cena ofertowa musi wynikać ze skalkulowanego przedmiotu robót w nie zmienionym układzie (treści), który należy załączyć, wypełniony do składanej oferty.
    Tak wyliczona cena stanowiła będzie podstawę do oceny kryterium "Ceny".
  2. Zamawiający uznaje, że każdy Wykonawca przeanalizuje zakres prac do wykonania, wynikający, z wizji terenowej, zał?czonego przedmiaru robót i własnego doświadczenia.
  3. Zakładany termin wykonania zamówienia   -  do 31. 10.2017 r.
  4. Do oferty należy załączyć:
    1. oświadczenie potwierdzające zdolność do realizacji przedmiotowej usługi w oparciu o niniejsze warunki ofertowe, jak również wynikające   z zapisów art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych.
    2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert).
    3. wykaz min. jednego zrealizowanego przez Wykonawcę zadania tożsamego z charakterem zadania będącego przedmiotem niniejszego zaproszenia.
  5. Ofertę należy złożyć w:

    Urzędzie Miejskim w Czaplinku,   pokój Nr 3 (Biuro Obsługi interesanta)

     ul. Rynek 6,  78-550 Czaplinek

    w terminie do   21.08.2017 r. godz. 1100.

    Otwarcie ofert nastąpi w dniu  21.08.2017 r. o godz. 1120  w pokoju nr 5.

    Osoba upoważniona do kontaktu w przedmiocie niniejszego zaproszenia jest p. Adam Czernikiewicz, tel. 094 37 26 249, lub 665 777 708.