PRZENIESIENIE DECYZJI O WARUNKACH ZABUDOWY

Podstawa prawna: art. 63 ust. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U z 2017 r., poz. 1073).

I. WYMAGANE DOKUMENTY:

  1. "Wniosek o przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy"
  2. Załączniki:

·            oświadczenie strony, na rzecz której została wydana decyzja o warunkach zabudowy o wyrażeniu zgody na przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy,

·            oświadczenie podmiotu wstępującego w miejsce dotychczasowego inwestora, że przejmuje wszystkie warunki zawarte w wydanej decyzji o warunkach zabudowy,

·            upoważnienie udzielone osobie pełnomocnika działającego w imieniu inwestora.

II. OPŁATY:
Obowiązek zapłaty opłaty skarbowej powstaje z chwilą złożenia wniosku.

Opłata skarbowa:

  • za przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy - 56,00 zł.

Opłatę skarbową można uiścić w formie gotówkowej w kasie Urzędu lub bezgotówkowej na rachunek bankowy Urzędu Miasta i Gminy Czaplinek - PBS Czaplinek

NR: 86 8581 1027 0400 0505 2000 0003 za pośrednictwem Banków bądź Poczty.

 

III. TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY:

Do 30 dni.

 

IV. JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:

Referat Planowania Przestrzennego i Gospodarki Nieruchomościami

Tel. 094 372 6 209 lub 094 372 6 2 54

Email: planowanie@czaplinek.pl

V. TRYB ODWOŁAWCZY:
Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego za pośrednictwem organu, który wydał decyzję. Odwołanie składa się w Kancelarii lub delegaturze wydziału). Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie.